Fitness šalát s ananásom

Dnes Vám ponúkame zdravú verziu šalátu, ktorý je vhodný ako predjedlo, obed  či ľahká večera. Zaujímavá kombinácia chutí a minimum použitých potravín – jednoducho rýchlovka, ktorú môžete naservírovať pre neohlásenú návštevu alebo ako zdravé predjedlo pri večeri.

počet porcií: 4, čas prípravy: 10 minút

Ingrediencie:

300 gramov šunky – akú máte radi (bravčová, kuracia, morčacia), avšak s čo najvyšším % obsahu mäsa
1 konzerva kukurice
pol konzervy ananásu
1 activia biela
1 vačší jogurt ( s obsahom tuku okolo 2-3%)
himalájska soľ
čierne mleté korenie

Postup:

  • Šunku (nakrájanú na plátky ) nakrájame na hrubšie plátky (rezance) pozdĺžne a porozdeľujeme jednotlivé kúsky a dame so misky.
  • Kukuricu scedíme, pridáme k šunke.
Fitness šalát s ananásom

zdroj: Veronika Orviská

  • Ananás taktiež scedíme a pokrájame na menšie kúsky , ktoré pridáme do misky.
  • Na záver pridáme kelímok bielej activie a kelímok jogurtu, dochutíme soľou a korením, dáme vychladiť a podávame s celozrnným pečivom.

Dobrú chuť.

Prosím ohodnoť náš recept

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.